dinsdag 22 september 2009

Contact

Bijna het belangrijkste nog vergeten:

Dit is mijn adres in Chichi:
La Colonia 10 de Julio, nr 27
Chichicastenango, Guatemala

(geen postcode, apart he!)

De post is niet heel erg betrouwbaar hier, kaarten en brieven sturen kan altijd, maar stuur niks van waarde op want de kans bestaat dat het niet aankomt of dat ze de envelop/pakket openmaken en het eruit halen. Mn ouders komen 22 oktober deze kant op, dus jullie kunnen wel altijd wat aan hen meegeven (hint: drop, leesvoer), vinden ze heeeeeelemaal niet erg, toch ouders? haha..

Dit is mn Guatemalteekse telefoonnummer: 00502-57369917.
Smsjes komen helaas niet aan.
Bellen kan wel, het goedkoopst is via deze nummers: met vaste lijn voor 9 cent per minuut op 0900-0822 en voor 10 cent per minuut op 0900-5050270. Het schijnt een beetje ingewikkeld te zijn, lukt vaak pas na 3 keer, maargoed dan kan je ook wel lekker goedkoop 'live' met me praten :D

Mn Nederlandse nummer doet het hier ook jammergenoeg niet.

Nou, laat de brieven maar komen!! ;)

2 opmerkingen:

  1. Ja Fem, die is lekker! Je ouders een beetje aanprijzen als een paar transporteurs! We hebben van jouw al een hele bestellijst ontvangen dus ik weet niet of er nog ruimte in onze koffers is. Tenzij je het niet erg vindt als we 14 dagen in dezelfde kleren blijven lopen, dan is het geen probleem! Nee, hoor als we nog ruimte hebben dan nemen we graag iets voor je mee! Oma heeft al een stapel kleurplaten bij de plaatselijke supermarkt geritseld. Weegt ook al bijna een kilo denk ik!
    Wel leuk dat ze zo meeleeft!
    Nog een kleine maand en dan gaan we op weg naar Chici! Yes!

    Dikke kus,

    Van je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh leuk femski!! Kan ik leuke briefjes naar je schrijven :D
    Ik denk dat ik mezelf verpakt als cadeautje meegeef aan je ouders als presentje voor jou.. haha hoop dat t in de koffer van 1 van de 2 past ;) Geen probleem toch jos, lida?
    Over 19 dagen komen ze al! Super leuk ik ben jaloers!!

    Kus Joos

    BeantwoordenVerwijderen