dinsdag 1 september 2009

Een teken van leven

Hallo allemaal (of eigenlijk natuurlijk Hola!),

Eindelijk weer een berichtje, dit keer vanuit Antigua, Guatemala!! Niet te geloven hoe snel de tijd gaat en hoeveel verhalen ik nog moet vertellen. Ben nu heeeeel hard spaans aan het leren, elke wekdag van 8 tot 1 les en daarna huiswerk maken. Echt weer net als op de middelbare school :)

Heb het hier heel erg naar mn zin. ANtigua is een super schattige stad, alleen maar laagbouw, gekleurde huisjes, barretjes, restaurantjes en heeel veel toeristen. Ben deze week begonnen met salsa lessen (wat iedereen hier doet als ie niet aan het studeren of sightseeing is). Verder weer heel veel leuke mensen ontmoet op school en woon samen met twee andere studenten bij een hele lieve familie met wie we ook veel tijd doorbrengen.

Antigua is omringd door (actieve) vulkanen en bergen. Het weer is vrij raar, het ene moment regent het, het andere moment alleen bewolkt, maar als de zon schijnt (en dat doet ie tussendoor gelukkig heel veel) is het meteen super lekker warm. Kan eindelijk weer een beetje aan mn bruinheid werken :)

Jullie merken al dat ik wederom bijna geen tijd heb om berichten te plaatsen, haha, drukdrukdruk! Ik beloof dat wanneer ik in Chichicastenango ben, ik alle verhalen die jullie nog van me tegoed hebben zal plaatsen en zal in de loop van deze week alvast een beginnetje maken.

Ik ga waarschijnlijk rond 10 september naar Chichi en dan gaat Francien me inwerken. Ben heel erg benieuwd en heb er zin in, maar het is hier ook nog wel erg leuk..

Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Fem,

    Ben ik weer de eerste? Maakt niet uit. De stichting is een feit en het werk (en nieuwe uitdagingen) wachten. Veel succes
    Gr. Martin, Yvon, Xander en Michelle
    (je trouwste bloggers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel erg leuk hoor, trouwe blogger!!!!
    Niet alleen voor Fem, maar ook voor haar familie.

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen