maandag 12 oktober 2009

I´m coming home..

Ja, jullie lezen het goed! Ik kom terug naar Nederland. De reden is alleen minder leuk: mijn lieve oma Wever is zaterdag overleden. Niet geheel onverwacht, maar het is op het eind toch wel snel gegaan en dan pas merk je hoe ver weg je eigenlijk bent!

Gelukkig heb ik een hele goede reisverzekering en die hebben alles voor me geregeld, vertrek morgenochtend vanuit Guatemala en kom woensdag rond 14:15 aan in Nederland. Echt een bliksembezoek, want vlieg zondagochted alweer terug.
Maar dit is precies goed, ben nog op tijd voor de avondwake en de begrafenis en heb in Guatemala nog teveel te doen, dus wil niet te lang in Nederland blijven hangen, haha..


Heb heel veel zin om iedereen weer even te zien, een onverwachte luxe!

Verder nog even een korte update over Ut´z Bat´z:
Gisteren is de kleermaker langsgeweest, dus we hebben weer allemaal leuke nieuwe spullen. Ben vooral heel trots op de tas die ik samen met hem heb ontworpen. Het is een kindertas, maar we gaan zon zelfde ook maken voor volwassenen, ben benieuwd! Misschien kan ik wat samples meenemen, dan kunnen jullie zelf zien hoe mooi onze spullen zijn!!

Was druk gister: bezoek van de kleermaker, een weeftraining voor alle vrouwen, taart nog voor mn verjaardag (en ja heb ook lagzalzeleven gezongen, op speciaal verzoek van de vrouwen :D). Ook kwam er een hele leuke groep Nederlandse toeristen met me mee vanuit Panajachel, samen met Karin en Miguel. En als klap op de vuurpijl: heb de timmerman uitgebreid gesproken en hij weet nu precies wat ik wil en gaat een offerte voor me maken, spannend!! Ben benieuwd of ik al genoeg geld heb om alles te kunnen betalen.

Hoor ook dat er al heel veel donaties zijn gedaan, heel erg bedankt!! Ik heb helaas geen inzicht in de financieen van de stichting, krijg waarschijnlijk volgende week een overzicht van de stortingen. Ik kan de gulle gevers dus nog niet persoonlijk bedanken, daarom voor nu een heeeeeel groot algemeen DANKJEWEL!!

Verder is ook de eerste post voor mij binnengekomen vannochtend: tante Afra (en de rest natuulijk) heel erg bedankt! De kaart was op 30 sept al aangekomen in Guatemala, weet niet waarom het nog 12 dagen moest duren voordat de kaart bij mij kwam, maargoed ook dat is Guatemala :D

Voor nu heel veel liefs en misschien tot in Nederland!

1 opmerking: