vrijdag 27 november 2009

Tijd tekort!

Sorry allemaal heb al een tijd niks gepost, via mn ouders bereiken mij allemaal teleurgestelde geluiden :D

Voor nu alleen even een hele korte update, heb t namelijk weer drukdrukdruk, moet allerlei schrijfdingen doen, ben heel veel in de winkel (waar we opeens geen internet meer hebben)en cross tussendoor heel Guatemala door, dus volgende week een uitgebreider stuk!

- De winteris hier begonnen, dit betekend overdag heerlijk lekker weer, maar om ong 5 uur smiddags opeens KOUD!!

- de tafel die ik heb kunnen laten maken dankzij jullie donaties is klaar en staat zelfs al in de winkel. Hij is heeeel mooi geworden, is nl altijd nog even afwachten hier of je ideeen en wensen helemaal goed zijn overgekomen ;) Ik ben vanmorgen nog even langsgeweest bij de timmerman en ook de twee kasten zijn bijna klaar en lijken ook al precies op wat we hadden gevraagd, maargoed nog even afkloppen. Volgende week de foto´s!

- De eerste trainingen die we met geld van de donaties hebben kunnen betalen zijn ook geweest en gingen heel goed, ging oa over leiderschap, wat zijn de verantwoordelijkheden binnen een cooperatie etc.

- Ut´z Bat´z krijgt een advertentie in Que Pasa, een landelijk gratis voor toeristen, heel vet! Gaat als het goed is heel veel meer bezoekers opleveren! Heb net gebeld met de eigenaar van het blad en wordt gedrukt as we speak, spannend!!

- Dankzij Marieke, een vrijwilligster die hier ong 3 weken was (super gezellig!!!!!) hebben we een kerstkaartenproject opgestart. De meesten weten daar waarschijnlijk al van of hebben zelfs al kaarten gekocht, want de ouders hebben als een malle verkocht, helemaal goed dus! En wat zijn ze leuk he!!! Er gaan als het goed is nog wat setjes richting Heerhugowaard, dus als je nog op zoek bent naar unieke kerstkaarten bel mijn ouders even of stuur me een mailtje: femke_beers@hotmail.com.

- En in het kader van de Sint-Kerst: vergeet de webwinkel op www.enmisalsa.com en de Latino muziek CD´s niet (als je cd´s wilt bestellen, mail me)!!! Jaja, mn verkopersskills zijn helemaal aangewakkerd, haha.. Maargoed, ik zie met mn eigen ogen waar het geld terecht komt en dat het hier hardstikke nodig is, dus als t een beetje teveel van het goede wordt, vergeef me!

- hier in chichi niks geen sinterklaas, december staat in het teken van de ferias, andere feesten, onder andere de feestdag van de stadsheilige Santo Tomas, .Iedereen is druk bezig met voorbereidingen voor speciale ceremonies, dagenlange dansen in speciale kleren en maskers, processies, feesten etc. Ben benieuwd!

Nou, ga weer aan t werk, tot snel!!

Dikke kus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten