zaterdag 11 juli 2009

Amsterdam - Rio

Yahoo! De enorme reis van Amsterdam naar Rio zit er op en veel soepeler dan dit kan het geloof ik niet! Amsterdam - London Gatwick was maar een uurtje, stelt natuurlijk helemaal niets voor, maar heb wel kunnen genieten van het uitzicht, want ik zat eens een keertje niet in het midden van de vleugel. De overstap van Gatwick naar Heathrow waar ik zo bang voor was ging ook helemaal prima, hoefde niet te haasten. En toen het mooiste van de reis: British Airways, wat een heerlijkheid na al die reisjes met crappy ryan air, iberia en pegasus vliegtuigjes!!! Twee woorden: eten en tv, mijn vlucht kon niet meer stuk, haha.. Nee, maar echt, wat lekker luxe was dat!

Op het vliegveld werden we opgewacht door soort gezondheidscontroleurs met mondkapjes, als dat geen warm welkom is! Maar het echte warme welkom was natuurlijk bij de gate: sjoof stond er al en daar was ik heeeeeeel blij mee! Daarna met n taxietje naar het hostel, waar ze helaas onze reservering waren vergeten. Zitten nu in een heerlijk shabby hostel, ik dank de Goden voor mijn lakenzak :D Nog even lekker gegeten bij het biologische buffet restaurantje op de hoek en toen barstte de regen los. Had dus toch naar je moeten luisteren Marga.. Maargoed, we zijn allebei vrij kapot, het komt mijn schrijfvaardigheid ook niet ten goede, dus ik zeg: Welterusten!

Dikke kus vanuit The Girl from Ipanema

2 opmerkingen:

  1. Femmmm! dit is de 100e keer dat ik n reactie probeer te plaatsen, ik snap t namelijk niet. hoop dat t nu lukt!gaat alles goed? is froenkie al veilig aangekomen? nou echt super dat je n blog bij houdt! heel leuk! ik heb je even een super onbelangrijke mail gestuurd maar wel mega hilarisch. Gaat over DE ex buurvrouw van Michael Jackson/ superstar! lees m vooral als je tijd over hebt en ga er geen extra internet minuten voor aanschaffen, nergens voor nodig. Nou mop, enjoy en hou ons op de hoogte!

    kus Liel

    BeantwoordenVerwijderen